Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: vlastiveda.
➤ Ročník: 3. ročník ZŠ
➤ Odporúčaný vek: od 8 rokov
➤ Počet hráčov: 1 (na jeden výtlačok)
➤ Dĺžka hry: 45 - 90 minút
➤ Jazyk hry: slovenčina
➤ Predmet: vlastiveda
➤ Vhodné na doma: nie
Nájdite podobné hry:
Print & play hru Teleporťáci stačí vytlačiť (pdf verzia hry + správne odpovede na linku vyššie) a môžete rovno prejsť k hraniu; nie sú potrebné žiadne ďalšie pomôcky.
Hráči a hráčky budú v hre uplatňovať svoje schopnosti orientácie na mape, v mestskej hromadnej doprave a čítania času, ako aj zručnosti čítania s porozumením a logické kritické myslenie.
Hlavné postavy zo série hier Teleporťáci, dvojičky Táňa a Oto, stoja pred novou záhadou. Tentokrát musia pomôcť kapitánovi Horváthovi nájsť najstarší diamant na svete. Práve ten zmizol z mestského múzea. Podarí sa vám s Teleporťákmi vystopovať, na ktorom mieste ukryl lupič najstarší diamant sveta?
Táto print & play vzdelávacia hra slúži ako interaktívna a zábavná náhrada pracovných listov z vlastivedy. Obsahuje 3 úlohy, kde si žiaci precvičia orientáciu na mape, v mestskej hromadnej doprave a čítanie času, ako aj čítanie s porozumením.
Teleporťáci 2 pokrývajú obsahové a výkonové štandardy v predmete Vlastiveda v 3. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Pri použití v triedy odporúčame pred hraním vytlačiť pre každého žiaka/žiačku osobitne. Ideálne je hru vytlačiť obojstranne. PDF verziu hry spolu s hárkom správnym odpovedí nájdete na stiahnutie vyššie.
Tip: Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu a ideálne dve vyučovacie hodiny.
Hru produkovala a vydala inovačná platforma Impact Games v roku 2023.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov hotelových akadémii a odborných škôl v oblasti služieb.
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná na predmety: cvičná firma, ekonomika, etická a občianska výchova.