Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Zábavná spoločenská hra pre všetkých zvedochtivých mysliteľov.
Skúmajte vynálezy, využívajte svoje schopnosti a nechajte sa vtiahnuť do tejto zábavnej a vzdelávacej hry.
Súboj Vynálezcov je fascinujúca stolová hra pre deti i dospelých, kde si hráči vyberajú postavu vynálezcu so špecifickými schopnosťami ako inteligencia, zručnosť či fantázia. Tieto zručnosti sú aj v hre potrebným predpokladom pre skúmanie nových objavov rôznej náročnosti.
Skúmajte vynálezy, zbierajte finančný zisk a body prestíže, no buďte ostražití, ostatní hráči sa vás môžu pokúsiť s inovatívnymi patentmi predbehnúť, alebo vám vaše nápady dokonca ukradnúť! Hra končí, keď prvý hráč vyskúma aspoň 8 rôznych vynálezov.
Hra je vhodná:
✅ 2 – 4 hráči
⏱️ 30 – 60 minút
⭐ 10 – 199 rokov
Balenie hry obsahuje:
-> jednu podnikavú misiu
-> 6 vynálezcov
-> 77 vynálezov
-> stovky nápadov a stratégií postupu v hre
-> tisícky hodín zábavy
Súboj Vynálezcov - vyrobené zo ❤️ na Slovensku štúdiom Revolware.
Hrá Vás ako aj Vaše deti vtiahne do procesu tvorby kľúčových inovácií ľudskej modernity. Dozviete sa v nej o podstatných inovačných procesoch (patentovanie, financovanie inovácií a ich prdaj), inovátoroch a inovátorkách (ako napríklad Marie Curie či Nikola Tesla) a samotných kľúčových vynálezoch modernity (od podprsenky, cez práčku až po atómovú bombu).
Vzdelávacie ciele hry, vhodné aj do vzdelávacieho procesu v škole:
Spoznanie kľúčových vynálezov a ich tvorcov a tvorkýň z obdobia ľudskej modernity - s možnosťou preskúmať ich životy, tvorbu a prípadne dohľadať ďalších im podobných výnalezcov.
Rozvíjanie strategického myslenia, podnikavého myslenia, finančnej gramotnosti, etiky pri podnikaní a inovačných schopností - potrebných pre aktívne občianstvo a tvorbu spoločensky osožných inovácií.
Spoznanie historického kontextu vynálezcov, ich vynálezov a ich prínosu pre svet a ľudstvo - ako doplnok výučby moderných svetových a slovenských dejín v rámci predmetu dejepis na ZŠ a SŠ.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Prvý diel print&play adventúry, kde pomocou cestovania v čase hľadáte riešenie na najväčšiu výzvu ľudstva.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.