Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Mobilná hra vhodná pre: 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá; predmety občianska náuka, dejepis, geografia.
➤ Ročník: 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá
➤ Odporúčaný vek: od 10rokov
➤ Počet hráčov: 1-2 na jedno zariadenie
➤ Dĺžka hry: 15 minút
➤ Jazyk hry: slovenčina/ angličtina?
➤ Predmet: občianska náuka, dejepis, geografia
Recenzie Google Play: * * * *, viac než 10K stiahnutí
Vhodné na doma: áno
Nájdite podobné hry:
Aaronova dilema je príbehová hra postavená na rozhodnutiach, ktoré hráč/ka robí prostredníctvom hlavnej postavy - Aarona. Hra tak dáva študentom a študentkám možnosť “prežiť” príbeh sýrskeho mladíka Aarona, opúšťajúceho svoj domov kvôli konfliktu v jeho rodnej krajine.
Úlohou hráča je pomôcť Aaronovi rozhodovať sa v ťažkých životných situáciách na jeho strastiplnej ceste plnej prekážok.
Aplikácia bola dizajnovaná s úmyslom poskytnutia digitálnej pomôcky pre vzdelávanie v oblasti migrácie a utečenectva. Hra môže byť taktiež využiteľná s cieľom primárnej prevencie, a to konkrétne vo výchove k tolerancii a ochrane ľudských práv. Je inšpirovaná projektom Syrian Journey z dielne portálu BBC, ktorý vznikol na základe výskumu a rozhovorov so Sýrskymi utečencami.
Vo vzdelávacom procese je hru možné využiť viacerými spôsobmi. V metodickej príručke (na stiahnutie vyššie) uvádzame ako sa hra prelína so štátnym vzdelávacím programom.
Ponúkame 5 modelových aktivít, využívajúcich rôzne metódy práce (diskusia, esej, myšlienková mapa atď.), ktoré môžu byť priamou predlohou vyučovacej hodiny alebo slúžiť ako inšpirácia. V metodike nájdete tiež pracovné listy, či kvíz ktorý môžete priamo využiť na vyučovaní.
Vzdelávaciu hru vytvorila inovačná platforma Impact Games v spolupráci so vzdelávacím programom Butterfly Effect a hlavnými partnermi Pixel Federation, Sygic, Leaf a HUBHUB.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov hotelových akadémii a odborných škôl v oblasti služieb.
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná na predmety: cvičná firma, ekonomika, etická a občianska výchova.