Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Hra o živote nášho národného hrdinu
Hra ponúka možnosť spoznať život a osud M. R. Štefánika netradičným spôsobom - prostredníctvom virtuálnej reality. Po nasadení VR okuliarov sa návštevník ocitne v Štefánikovom rodnom dome, teda vo virtuálnom múzeu M. R. Štefánika, kde sa môže ľubovoľne pohybovať, čítať texty, či dotýkať sa interaktívnych artefaktov, ktoré prenesú návštevníka na miesta, s ktorými sú prepojené. Projekt sa zameriava na aspekt Štefánikovej osobnosti, ktorým je schopnosť prekonávať danú realitu a vytvárať víziu nového, spravodlivejšieho a kvalitnejšieho sveta.
Cieľom hry je inšpiratívnym spôsobom priblížiť osobnosť Milana Rastislava Štefánika, ktorý zohral kľúčovú úlohu pri formovaní dejín dvoch národov – Čechov a Slovákov. Hra sprostredkováva novú perspektívu a pohľad na historickú líniu vývoja dejín Slovenska a interaktívnym spôsobom približuje kvalitu vizionárskeho myslenia M. R. Štefánika.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov hotelových akadémii a odborných škôl v oblasti služieb.
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná na predmety: cvičná firma, ekonomika, etická a občianska výchova.