Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 4. ročník ZŠ; predmet: vlastiveda.
➤ Odporúčaný vek: od 9 rokov
➤ Stupeň vzdelania: 4. ročník ZŠ
➤ Počet hráčov: 1 - 2 na jeden výtlačok
➤ Dĺžka hry: 45 - 90 min.
➤ Jazyk hry: slovenčina
➤ Predmet: vlastiveda
➤ Vhodné na doma: áno
Print & play hru Teleporťáci stačí vytlačiť (pdf verzia hry + správne odpovede na linku vyššie) a môžete rovno prejsť k hraniu; nie sú potrebné žiadne ďalšie pomôcky.
Teleporťáci 4, diel 2.: Elektrický výboj je druhou časťou trojdielnej hry na Vlastivedu pre 4. ročník ZŠ. (Predchádzajúca časť Teleporťáci 4, diel 1.: Brána v čase; nasledujúci Teleporťáci 4, diel 3.: Mních zos východu, taktiež dostupné na platforme gamifactory.eu.)
Hráči a hráčky budú v hre uplatňovať svoje schopnosti orientácie na mape stredného Slovenska ako aj zručnosti čítania s porozumením a logické kritické myslenie.
Príbeh:
Strýkovi Bingovi sa kvôli elektrickému výboju z búrky stále nepodarilo zavrieť Bránu v čase. Táňa s Otom sa z televíznych novín dozvedeli, že z nej opäť vylietavajú ďalšie kľúčové osobnosti slovenskej histórie. Obyvatelia Slovenska ich videli v rôznych kútoch stredného Slovenska. Úlohou Vás aj Vašich žiakov bude (už zase) vystopovať a úspešne previesť tieto osobnosti cez Bránu v čase, naspäť do minulosti.
Táto print & play vzdelávacia hra slúži ako interaktívna a zábavná alternatíva pracovných listov z vlastivedy. Obsahuje 5 pracovných listov, v ktorých si žiaci precvičia orientáciu na mape západného Slovenska a kritické myslenie, a 3 úlohy v rámci ktorých si precvičia čítanie s porozumením.
V rámci hry sa vaši žiaci spoznajú s historickými osobnosťami spätými s geografickými časťami stredného Slovenska: Tomáša G. Masaryka, Cyrila a Metoda a Matúša Čáka Trenčianskeho.
Spolu s 2 nadväzujúcimi dielmi (Teleporťáci 4, diel 1.: Brána v čase a Teleporťáci 4, diel 3.: Mních zos východu) je vhodná na pokrytie celoročníkových obsahových a výkonových štandardov v predmete Vlastiveda v 4. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Pri použití v triede odporúčame vytlačiť hru pre každého žiaka/žiačku. Ideálne je hru vytlačiť obojstranne (individuálna práca) a jednostranne pre dvojice alebo skupiny.
Tip: Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu a ideálne dve vyučovacie hodiny.
Hru produkovala a vydala inovačná platforma Impact Games v roku 2023.
Kritické myslenie a mediálna gramotnosť Čítanie s porozumením 1.stupeň ZŠ Print & Play Vlastiveda
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov hotelových akadémii a odborných škôl v oblasti služieb.
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná na predmety: cvičná firma, ekonomika, etická a občianska výchova.
Historicky presná príbehová hra v ktorej odkrývate tajomstvo rodiny Dobšinských poznačené komunistickým režimom v Československu.
Strategická stolová hra vhodná od 13 rokov na dejepis pre 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá.